Tandborst-trubbel



Har jobbat ett nytt pass idag. 12.30-20.30...trodde det skulle
kännas som ett knepigt pass men det är nog det bästa pass
jag jobbat.
Man får sova på morgonen, man hinner uträtta eventuella
ärenden och man är hemma igen före 21 då det i regel
börjar bra program på TV....så jag känner mig riktigt nöjd.

Skulle lära en ny tjej att borsta tänderna på våran lilla man.
Till saken hör att han är extremt noga med sina tänder och
tandborstning är och har alltid varit ett moment som ger
upphov till diverse kontroverser...likadant idag. Han petar
runt med tungan och flyttar på tandborsten så man blir alldeles
galen....han börjar prata mitt i alltsammans så man inte ser
vad man håller på med...han vrider runt på huvudet så man ser
sämre vad man gör osv osv osv...likadant idag..men idag märkte
jag att han gjorde så bara för att medvetet bråka lite...men med
glimten i ögat. Nya tjejen märkte det dock inte utan vart hyperstressad
av det...jäkla gubbtjyv....:-)

Hittade nu ikväll lite hjälpmedel för handikappade när det gäller
tandborste....kanske skulle man tipsa han om det...

   

Hans motto verkar vara "Har man inget att djävlas över så hittar
man på något"....men idag var det mest skoj eftersom han gjorde
det på pin tji.....

Har precis tittat på "Oskyldigt dömd" på 4:an med Persbrandt...en
riktigt bra serie faktiskt...

Nu ska jag göra ett frivolts-hopp-i-säng-hopp på en hand.....

Nattinatt med er!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Framläpp?

Hille?



Enlight me...

=)

2008-10-16 @ 19:02:31
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0