Bomber och granater!!!

Inatt sov jag riktigt dåligt. Och det är inte att undra på när man sakta börjar
minnas vad man drömt.
Jag KRIGADE inatt!! Hörde ni?? Krigade gjorde jag...inatt!!!
Joho då, jag kröp runt i lera, gömde mig bakom hus när bomber och granater
sprängdes runt mig. Samtidigt skulle jag och någon som jag inte minns vem
det var, röja upp ett landmineområde....vilket vi gjorde genom att kasta sten
ut på en stor gräsplan samtidigt som vi duckade...för alla bomber och granater
som sprängdes runt oss.

Konstigt att man inte kunde sova!
Förstår bara inte varifrån drömmen kom. Jag har inte sett en krigsfilm på
evigheter, jag har inte läst någon krigsbok på en livstid tror jag...och inte kan
jag minnas att jag sett något på tv heller direkt.



Vakna gjorde jag iallafall av att lillkatten skrek till i köket...jo han Pucko skulle
minsann ha lite morgonmys tyckte han. Åhhhhhhhhh......hoppas hon slutar
löpa snart......

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Har du kollat på nätet efter drömtydning?

Inte för att jag tror på det, men kan ju vara kul att kolla upp.





Bra med dina dietpepp.....

=)

Heja heja heja!!!

2008-09-10 @ 18:08:41
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0