Kluringen = Nostalgi

Kom på att Malle inte visste vem "Kluringen" var.

Här är han, men en suddig bild som jag hittat på nätet.



Kluringen hade en liten ruta på Aftonbladets sista sida (där vädret är idag) när jag
var liten. I rutan stod det något litet klurigt, roligt, vitsigt...
Jag samlade på dessa rutor som liten, farmor köpte tidningen bara för att klippa
ut Kluringrutan till mig...vad jag minns så läste hon inte AB, utan Expressen.

Tyvärr så är alla urklipp borta idag vilket jag är hemskt ledsen för.
Det enda jag har kvar själv är en pins som jag hittade förra året i en liten
secondhand butik för leksaker i Stockholm.



Kommentarer
Postat av: Malle

Va fan? är DET kluringen? Varför har han så stora öron? ("Jo, det är för att jag ska...") Alltså, jag trodde det var en helt annan figur...

2008-09-29 @ 19:25:55
Postat av: Mia

Japp...tadaaaaaaa....där är han..i egen hög

person...glad...

Han är ett toppentroll...lyssnar på allt men

är dyr i drift vad gäller tops...men men...S

2008-09-29 @ 19:47:05
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0