Spott i pizzan

Det har varit en lång dag idag. Den vart väl inte riktigt som jag tänkt
mig men bra ändå.
Det jag HADE tänkt var följande:
* Tvätta dom där nedrans fönstrena.
* Ut och prommenixa minst 1 timma.
* Skura ur badrummet.

Det här vart gjort:
* Skrubbade rent ugn och galler så det ser nytt ut *skönt*
* Rensade ur garderoberna och fick ihop en sopsäck till kast *skönt*
* Började fodra en filt jag stickat till...tja någon får den väl...

Sen så har jag skällt ut pizzerian också när jag ändå var i farten.
Jag menar ska det verkligen behöva ta 1 ½ timma från det att man beställer tills dess
att en halvkall pizza anländer?
Och ska man dessutom behöva betala fullt pris?

Jag ringde iallafall CHEFEN och sa att jag betalar inte allt.
Jooo...sa han....
Neeeeee....sa jag...
Och till sist så gick han med på att bjussa på drickan + hemkörningsavgiften.
Alltid något.

Grabben min tyckte jag var lite jobbig och sa att vi inte kan beställa pizza där längre.
"Dom kommer väl spotta i pizzan om dom vet att den ska hit"

Shit the samma...finns många pizzerior i den här stan....






Och inte har min cykel kommit till rätta heller :-(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0