Till min fantastiska vän!

En mycket god vän till mig har skrivit denna dikt.
Om man vet vad hon varit med om så förstår
man vilken otrolig styrka hon bär på, utan att hon
vet om det själv riktigt...eller vågar tro på det.

Orden...utstrålar en kraft som får mig att rysa
innombords...jag beundrar det.
Och jag är så otroligt glad över att få vara
hennes vän.

Love you Jojo





Jag har inte begravt den,
stridsyxan.
Jag har bara placerat den bekvämare
så jag inte gör mig illa på den.

Jag har inte sänkt den,
garden.
Jag har bara gjort den osynlig
för dina ögon.

Nej jag vill inte bråka,
men jag Ger aldrig dig en chans till.
Jag vet din Akilles häl,
jag kan dina ömma punkter.

Nej det är inget hot
bara ren fakta
att om du tror du kom undan
de elaka handlingar du gjorde mot mig,

så tänk igen.

Jag gör ingenting
så länge du inte berör mitt igen
men överskrider du min gräns
skyr jag inga medel.

Men annars får du ha ett trevligt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0