Idag kom tomten...

...eller iallafall posten. Mitt bland alla trista vita kuvert och all
färgglad reklam låg ett grönt vadderat kuvert.
Detta är inte med på bild då jag i sånt fall hade avslöjat
antingen min egen adress eller avsändaren.
Och jag är ju som bekant hemlig...dessutom avslöjar
jag inte mina källor (kan avslöja att det var från Kotteby, men
säg inte till han att jag sa det)

I det gröna kuvertet låt HANS BOK!!! Till mig!!!
Äntligen!!! (ni behöver inte räkna det är 9 stycken utropstecken totalt)

 

Och den är signerad...:-)....Kul!



Tittade på "Så ska det låta" och vart impad av Agnes och Magnus.
Den låten ska jag också lära mig utantill...


  

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Jag ska ta mig i kragen och införskaffa sagda bok. Om jag ska gå eftr bloggen har killens bok potential att få mig att skratta, vilket är ett bra utgångsläge. =D



Trevlig läsning!

Kram

2009-04-18 @ 12:20:44
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0