Me..modig....

Hjälpte grabben och hans tjej med lite grejer i nya lyan idag.
Bland annat att skruva ihop fyra stolar till köket.

En bräda kan man enligt IKEA sätta på 4 olika sätt...varav tre
är fel konstaterade jag...men jag körde den tuffa stilen...utan
livlina...utan säkerhetsbälte...dvs utan instruktionspapper...

Bara att inse att man är korkad...fast jag väljer hellre att se mig
som den modiga typen, den som vågar testa, den som inte
skäms för att göra fel...DET är jag det...*slår mig för bröstet*

Nu blir det "Så ska det låta"

Ha en fin fredagskväll allahåppa!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för hjälpen igår, skulle inte fixat stolarna utan dig hehe så som jag vände dom åt fel håll ;P



Och fölåt om jag var lite av en surbigga, Pms eller nått. Hoppas ni fick en fortsatt bra Fredag!



Kramar

2009-04-04 @ 07:48:24
Postat av: ~Sol~

Ähum... nu är det faktiskt så att en av IKEA´s anledningar till att finnas till är att pröva vårt tålamod. Om du lyckades sätta ihop stolarna har du verkligen bevisat ditt mod, ja tålamod och mod allt i ett. Applåder till dig. =)

2009-04-04 @ 09:02:23
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Mia

Josefin...be inte om ursäkt inte!

Herre jisses...vet själv hur jag blir mitt i röran vid en flytt..det vill du INTE se...skrattar



Sol...åhh...så nu är du lite impregnerad av mig då...rodna ;-)

2009-04-04 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0