Min syster tror mig inte!

Pratade med min maraton-syster nyss.
Jag har ju lovat henne att stå på Västerbron utklädd till
kanin när hon springer.
Hon sa då att hon får nog fixa något plagg att ha på sig
så vi ser henne mitt i all röra, men jag sa att det inte behövdes.
Det är redan fixat.

Jag berättade då för henne att jag förre helgen hade ett
samtal med Robert och Gert. Vi kom då överens om att
jag skulle få låna deras storbildsskärm och sätta den tvärs
över Västerbron.


Motprestationen var då att jag skulle se till att samla in pengar
till prostatacancer forskningen.
Jag berättade för syster att jag har pratat med SL och ska få låna
en radda med spärrar av dom. Dessa ska jag ställa upp tvärs
över bron, och alla som passerar (dvs löparna) måste lägga i
en krona för att komma igenom. Dessa pengar skänker jag sedan
till cancerforkningen.



Jag berättade också att jag varit i kontakt med försvaret och att jag ska
få låna en helikopter av dom så jag kan filma syster under hennes
framfart i Stockholm, och att dessa bilder då kommer visas på
tidigare nämnda storbildsskärm.



Men...min syster tror mig inte....

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Dålig stil av systra din, faktiskt. =D

2009-04-20 @ 21:22:51
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag vet....fnissar

2009-04-20 @ 21:32:20
Postat av: Carina

och ändå är jag både blond och blåögd...

2009-04-20 @ 23:33:26
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: Pjoltas

Vad konstigt att hon inte tror på dig. Hur går det mustaschodlandet!?

2009-04-21 @ 00:27:59
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0