sista natten...

Sista jobbnatten nu, känns riktigt bra :-)
Fick börja mitt pass på akuten då joursköterskorna klantat sig när dom
skulle sätta ny suprapubiskateter på den finske mannen.
Antagligen har dom satt i den för långt och lyckts ta sönder urinröret
för det hade varit blodbad här under kvällen.
Dom lyckades fixa till det iallafall och nu sover han sött i sin egen säng
hemma, viket känns bäst för alla.

Annars har det varit så dom sista gångerna han åkt in akut att han åkt
när jag ska på min första natt. Och jag lovar, det är hur trist som helst att
jobba natt på sjukan! Glad att man slapp det den här gången.

Imorgon ska vi iväg och träna syrran och jag, ska bli skönt!
Hon har ju varit i stugan deras i en vecka så då har det mest
blivit prommenader och cykelturer för mig. Tycker fortfarande att det är
tråkigt att gå ner ensam och träna, det lär väl ge sig sen när vanan väl
sitter.

Ska hem till en arbetskamrat senare imorgon. Hon har fått små hundvalpar
som vi ska kika på. Hur sött som helst ju!



Jag TROR det är några sådana här sötnosar vi kommer få se.
Australian Cattledog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0