Att åka buss

Idag tog jag bussen till Uppsala för att köpa
en pulsklocka som jag hittat via Blocket.
Den var sprillans ny och aldrig använd.
Killen hade fått den i present men hade redan
en sedan innan och nu när han och tjejen skulle
flytta ihop så passade han på att avyttra den plus
en massa andra grejer.

Jag tror jag kommer få stor glädje av den och bli
ännu mera peppad :)
Så här ser den ut iallafall



Men till saken...när jag satt där på bussen så kom jag på att
jag är väldigt fjantig. Ja faktiskt otroligt fjantig...så där så man
faktiskt borde skämmas.
Jag kom på mig själv med att sitta som på nålar och verkligen
HOPPAS på att någon annan skulle trycka på knappen så jag
slapp.
Jag ville verkligen inte böja nackan 90 grader bakåt, leta i taket,
sträcka mig uppåt, kanske till och med behöva lyfta på rumpan
för att nå. Och kanske kanske skulle jag MISSA knappen och då
skulle nog hela bussen peka, fnissa och säga "KOLLA hon missade
knappen" *fniss fniss*
Nej det ville jag INTE uppleva. Och jag kände att jag saknade den
gamla goda tiden när det satt ett snöre vid fönstret som man snabbt
kunde dra i utan att missa och utan att så många hann se...

Lite som att släppa en fis utan att det hörs.....


(Ser ni snöret)

Kommentarer
Postat av: Carina

galenpanna där!!!



Fin klocka, blir det premiärtur imorgon eller?

2009-08-28 @ 21:40:15
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: Mia

Carina...Klart det blir :D..ska bli jättekul att testa

2009-08-28 @ 21:45:39
Postat av: Pjoltas

Tänk på barnen i Afrika. Dom har inte en nåt Uppsala.

=)

http://pjoltas.blogg.se

2009-08-28 @ 23:29:00
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Anonym

är allt bra med dig?

några planer till helgen (: ?

2009-08-29 @ 02:31:11
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/
Postat av: Mia

Pjoltas...nu skäms jag..ska tänka på dom nästa gång jag åker buss jag lovar!!



Anonym...eh....det beror kanske på vem som frågar? :)

2009-08-29 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0