Bolt = Mühlegg??

Har varit och lämnat blod nu. Nästan så jag känner mig lite
yrslig. Ja det var ju inga enorma mängder. Kanske 2cl i ett
litet rör, men just idag känns det som att det var för mycket.

Eller så är jag yr för att jag slarvat med frukosten idag. Eller
kanske för att jag fortfarande inte är riktigt frisk. Eller så har
jag kanske sovit för lite...eller så är jag bara pjåskig...så kan
det också vara.

Jag har fortfarande inte kommit på hur Pucko hamnade hos
grannen. Det finns ett galler mellan våra balkonger och springorna
är kanske 10 cm. Han borde verkligen inte kunna ta sig igenom
där så stor som han är, men han har ju sina trix det kära Puckot.
Han är en smart kisse...

Satt och tänkte på han Bolt som springer fort. Han som tog nytt
världsrekord igår på 200 meter. Han springer som en tok. Totalt
utklassar alla andra och det får mig att tänka på ett OS för några år sedan.
Då han Mühlegg brakade ifrån hela världseliten med ett sus.
Det känns lite likadant det här med Bolt faktiskt. Jag kan inte låta
bli att dra paralleller.



Om någon inte minns vad som hände på OS i Salt Lake City 2002
så kan ni klicka på bilden.

Kommentarer
Postat av: Carina

Helt fel tror jag, Bolt är helt enkelt skapt för att springa. Hela hans kroppskonstitution är helt enkelt perfekt, det tillsammans med en sju jävla vilja och en glädje till löpningen som är svår att inte se gör sammantaget Bolt till den fantastiska löpare som han är. Jusaaaaiiiiim Båååålt for ever!!

2009-08-23 @ 16:19:15
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: Mia

Carina...JO jag tror ju också att det är så, men parallellen fanns där ändå :) Men han är fantastisk, det går inte att komma ifrån!

2009-08-24 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0