En dag med knorr

En riktigt bra förstadag på jobbet :)

Var först där mellan 8-11.30, sen åkte jag hem
och vilade upp mig några timmar. Såg en bra
svensk film "I skuggan av värmen" och latade
mig i soffan.
Sen återvände jag till jobbet och jobbade
18-21.30.

Det bästa av allt är att jag fixat en träningskompis!!!
Gulliga, söta, rara Evelina ska vara med mig ute i
skogen och springa. Hon ska vara med mig på
gator och gångvägar och powerwalka...vi har bokat
in två dagar i nästa vecka som vi SKA träna, sen blir
det säkert någon dag till som jag får träna i hennes
sällskap.

Bra va! :)

Nu ska jag i säng, jobbar förmiddag imorgon och är
sen ledig resten av dagen.

Man kan kalla det hela en mjukstart med stilig knorr!


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Du ser... Nu gick du ju och grämde dig en hel dag för något som faktiskt blev rätt bra. Bortkastad tid, alltså. Lika bra att ta bekymren när de kommer istället för att genomleva dem i onödan eller (ännu värre) två gånger. =D

2009-08-11 @ 13:14:09
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: carina

HÄrligt!!! Blir nog lite roligare då ni kan jämföra och kämpa ihop. Peppa varandra då det är motigt kan vara guld värt.

Go girls!!!

Kram

2009-08-12 @ 08:06:29
URL: http://carinatranar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0