Heavy




Idag känns allt tungt :(

Sovit gott har jag gjort. Vet att jag vaknade till och skulle
klia mig på låret, körde fingret rätt in i höften och så kände
jag att "Aj...den vart nog stukad"...sen somnade jag om.

Imorse vaknade jag med ostukad tumme....jag kanske bara
drömde.

Igårkväll frös jag som en liten lort. Och ont i huvudet hade jag
också. Idag var det borta, både fryset och ontet.

Åkte ner till jobbet och satte fart. Kände att jag vid minsta
ansträngning vart genomsvettig och nästan andfådd.

Nu finns tre alternativ:

1. Jag är på väg att bli sjuk.

2. Jag är på väg att bli en jä-la klimakteriekossa

3. Jag är pjåskig

Kommentarer
Postat av: Carina

Eller så har du en infektion i kroppen som kroppen håller på att jobba bort. Se till att vila mycket och dricka mycket vatten så ska du se att du piggar på dig.

Kram på dig!!!

2009-08-18 @ 20:44:34
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: DD

Lite så här i efterskott kan man (med lättat hjärta???) konstatera att det var enbart en sjukdom. Dom andra alternativen kan du stryka nu! ;D



2009-08-22 @ 19:09:52
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Anonym

DD..haha..ja det är en lättnad :D

2009-08-22 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0