Sista semesterveckan

Vill bara berätta att jag har haft en kalasbra sista semestervecka.
Jag har träffat folk, umgåtts, pratat skit och pratat allvar.
Jag har skrattat, blivit irriterad, struntat i det och skrattat igen.
Det har varit en härlig vecka och den är inte slut än.

I fredags drog jag till Köping och umgicks. Grillade, kastade pil
(och vann) spelade yatzy (och förlorade)..allt med flaggan i topp.

Sen i lördags kom ju Piffan och våldgästade så där härligt och
underbart som bara Piffor kan. Och hon hade ju lill-Piffen på släp
och han var lika go han. Dessutom vann jag i mini-golf...liksom
pricken över i:et eller så.

I måndags åkte dom vidare och jag hade en lugn måndagskväll.

I tisdags var det också lugnt. Tog en prommenix med mamma vilket
alltid är lika skönt.

I onsdags hade jag tvättstugan med allt vad det innebär av suckanden
och stönanden och svett-i-pannan-torkanden och..ja ni vet...Men skönt
som attans när det är klart. Nu ska det bara läggas in i hyllor och
garderober (läs HAT-aktivitet)

Igår kom syster hit och hälsade på. Hon skjutsade en kompis till Enköping
som passande nog har sina föräldrar boendes i mitt hus men en trappa
upp.
Det vart lite fika i parken, först med Hille och tjejerna och sen med systers
kompis + lilla son. Hot like hell var det ute men det finns ju träd att sitta
under så vi överlevde kan jag berätta.

Senare på kvällen var syrran ute och sprang. Eftersom jag vet att hennes
kortrundor ligger på runt milen så tog jag cykeln och höll sällskap.
Det vart kanske inte mycket till joggingrunda så som hon är van vid. Vi stannade
lite här och där och fotade lite ditt och datt i parkerna här i stan.

På kvällen skulle vi se film. "Baksmällan" men shit vad den var dålig. Visst...
det fanns små snuttar här och där där man skrattade men överlag en kass film.

Idag åkte syster hem och jag sitter här och tar det lugnt.
Imorgon får jag blogg-besök från Västerås. Vi ska äta lite, dricka någon öl och
bara vara. Ska bli jättetrevligt! Och solen, ja den tar hon ju med sig ~Sol~ när
hon kommer. Blir toppen! :)

Sen är det bara söndag kvar och då ska jag göra så lite som möjligt. Sista dagen
på semestern...bara vara...

Kommentarer
Postat av: Fisken

Bloggbesök? Vilken blogg då?

Sv: Vet du? Ett glas rött har ALDRIG varit godare. Att passa 4 ungar är INTE lättare än 2st... :-D

2009-08-07 @ 19:47:13
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Mia

Fisken...~Sol~ ska komma hit imorgon och turista :)



Rött är ALLTID lika gott by the way...

2009-08-07 @ 20:03:02
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0