Klantigt....;-)

Idag har jag nästan känt mig som människa. Men jag
garderar mig och stannar hemma imorgon också, har liksom
ingen ork.

Jag måste erkänna en sak...skrattade högt för mig själv nyss när
jag kom på vad jag gjort.
Jag hade lagt en blogg som favorit. Och varenda gång jag öppnat
den så har det varit samma inlägg hela tiden. Jag skrev till sist
och frågade hur han mådde, eftersom han inte hade uppdaterat
sidan på så länge.
Men men...felet var mitt. Han har uppdaterat som tusan...*S*...
Det var bara det att jag lagt in just den dagen som favorit och inte
hans startsida.
Nu...åtgärdat...*L*...men ibland undrar man vad man pysslar med.

Ska sätta mig nu och se en film. Har nyss ätit, grabben fixade
middag. Skönt att slippa sånt ibland.

Och systers hund, Puckos kärlek...ja hon mår bra *L*...fick komma hem
igen idag med antibiotika, tratt och nya stygn.
Skönt att det gick vägen.

Och nästa helg, på alla hjärtans dag, ska jag vara hundvakt till
lillvalpen Nellie. Det blir nog mycket springande ut och in med henne
eftersom hon inte är rumsren än. Men det ska bli riktigt roligt.

Hoppas ni alla mår gott!


Kommentarer
Postat av: JONATHAN- KRIGAR MOT CANCERN

HAHA!

Så tokigt de kan bli, hoppas du har rättat till det nu och läst ikapp de inlägg du missat! ;)

2009-02-06 @ 18:13:57
URL: http://jontheericsson.blogg.se/
Postat av: ~Sol~

Hahahaha, jag gjorde likadant första gången jag la in en blogg som favorit. Jag lyckades lista ut det själv utan att behöva avslöja min fadäs. =P

2009-02-06 @ 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0