Memo-lista

2...mitt i natten.
Ganska skönt på något vis att sitta vaken när alla sover.
Man känner sig lite som tomten...eller kanske snarare
en mus...eller dammtuss...

Ska strax slå på en film. Vet inte vad det blir men jag kan
berätta efteråt.

Förra natten såg jag en riktigt snyftare med Will Smith.
Den tycker jag alla ska se som har näsdukar hemma.
Filmtitel? "Seven Pounds"

Är lite smått fundersam över varför min högerarm har tagit
för vana att domna bort. Den är ju inte bortdomnad hela tiden
utan bara då och då. Ska kollas..."Att-göra-listan"

Ska också ta tag i att börja träna har jag bestämt.
Ska ner på fredag och boka tid. "Att-göra-listan"

Imorgon ska jag vara barnvakt en stund till Clara och Wilma.
Clara är sjuk och Hille ska på möte, då steppar grandma Mia in..*S*

Nepp...nu kissa och sen film...

Sayonara.....

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Domnar hela armen, eller är det mest nedåt handleden och ut i handen? Om det är det senare kan det vara karpaltunnelsyndrom.



Ha det bra! =)

2009-01-22 @ 14:25:57
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Mia

Har funderat på det jag med. Det är hela armen men framförallt från armbågen och neråt. Värst i handen.

Vill inte ha nån tunnel i handleden ju!!!...:-(

2009-01-22 @ 15:18:14
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: ~Sol~

Jag har karpaltunnelsyndrom. Iaf är de rätt säkra på att det är det eftersom jag har alla "rätta" symptom för det. Jag sover med handskena och sedan jag fick den har det blivit mycket bättre. Annars är operationen rätt liten, om jag förstått det hela rätt. Men be att få prova de otroligt fula, men ack så bra handskenorna först. =)

2009-01-24 @ 10:30:37
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0