Städtant...not

Jag har blivit väldigt trött på sista tiden känner jag.
Kan utan problem sova fram till 11, vilket sällan händer annars.
Vet inte riktigt varifrån tröttheten kommer.
Har också känt att jag är mera hungrig. Jag kan äta middag och
sen två timmar senare vara nästan lika hungrig igen.
Har väl en vag fundering över om det beror på tabletterna jag äter
nu. Dom ska väl (antar jag) sätta fart på ämnesomsättningen, men
om det gör att man blir trött det vet jag inte.

Ikväll ska jag jobba sen hoppas jag på att få vara ledig i tre dagar.
Har ett kortpass på söndagmorgon som jag ska försöka få bort.

Vädret här hos mig är alldeles fantastiskt strålande.
Solen gassar, ett tunnt snötäcke ligger på marken och går man ut
så får man höra det där mysiga knirrandet under skorna. Visst
är det kallt, men just knirret gillar jag faktiskt.
Hille frågade mig igår om jag skulle med ut och gå en sväng idag.
En sväng är cirka 2 timmar i "The Hille World" :-) men jag tror jag
stannar hemma och fixar lite i stället. Har massor med saker jag
skulle behöva göra.

Diska
Damma
Dammsuga
Plocka in ren tvätt
Tvätta smutsig tvätt
Rensa skåp och lådor
Tvätta fönster

Jag vet...jag kommer inte hinna allt före kl 15 ändå.
Önskar att jag var den där typen som gillar att städa, men nu är
jag inte det.


Kommentarer
Postat av: Warlock

Usch, ja, jag känner igen allt du skriver :)

2009-01-02 @ 17:21:00
URL: http://warlock.webblogg.se/
Postat av: Andreas

"Har också känt att jag är mera hungrig. Jag kan äta middag och sen två timmar senare vara nästan lika hungrig igen."



Jag hoppas du inte har mask i magen.

2009-01-02 @ 19:44:23
URL: http://kanelmassage.blogspot.com
Postat av: Therese

Hoppas det gick bra att jobba gumms..

O ojj vilken to do list du hade S

Min ser ungefär lika dan ut *BlinK*

Hemhjälp önskas hehe

2009-01-02 @ 21:46:33
URL: http://yrhattan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hmm du kan kasta ett då det hängde sig ;)

2009-01-02 @ 21:49:16
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0