Träning och dop



Då var det gjort. Och det kändes riktigt bra :-)

Kom ner till träningslokalen och fick börja med att värma upp på
cykel i 10 minuter. Vart svettig vilket väl antagligen visar på att min
kondition ligger under marknivå någonstans.
Jag trodde inte det skulle vara så illa eftersom jag ju cyklar rätt mycket
till och från jobbet. Men det är nog inte samma sak. Här fanns inga
nedförsbackar.

Sen gick jag runt med en av tränarna där, en jättegullig tjej. Så där
hurtig och frisk ni vet, men  i lagom dos.
Hon visade runt på lite olika maskiner och dom hade MASSOR av den
varan. Shit vad många olika varianter man kan träna sig med.
Nåja, jag skulle ju inte på alla utan kommer att nöja mig med 5-6 stycken
olika i början.
Det gick riktigt bra. På någon maskin skulle man träna ländryggen och då
sa hon:
- Ser riktigt fint ut!
- Menar du att jag är snygg? sa jag lite hoppfullt.
- Ha ha...ja absolut, du ser ut som att du är gjort för detta.

och jag sträckte på mig...trodde på varenda ord. Svalde allt smicker och
använde det för att plusa på självförtroende-kontot lite.

Det enda som vart lite jobbigt var när jag skulle dra i någon mojäng uppifrån
och ner så man pressar ihop skulderbladen och sträcker ut bröstmusklerna.
Då gjorde det ont i min gamla skada i axeln. Så där ska vi ta det lite lugnt ett tag
om det går...om jag kan...

Känner mig inte alls mörbultad utan bara lagomt skönt trött i kroppen.
Imorgon ska jag ner och köra igenom passet ordentligt, då kommer det kanske
att kännas lite mera.


För övrigt så vart kvällen riktigt mysig med grabbarna och flickvännerna...ja deras
alltså inte mina.
God mat, mycket prat, spelade SKIP-BO och jag gav grabbarna pisk...eller kanske
snarare spörapp...jag vann stort...hehe...

Yngsta grabben och tjejen hans har varit och tittat på hund. Om 2 veckor ska hon
hämtas..*L*..en liten svartvit korsning mellan Tibetansk terrier och något mera.
Hon ska döpas till något som börjar med "S" eller "C"...så alla förslag mottages
tacksamt.
Kasta ur er bara, dränk mig i kommentarer med söta CS-namn!



Det är en av dom svartvita dom ska ha, vet inte vilken av dom men tror det är
den till vänster...HUR SÖTA SOM HELST!!!


Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Vad kul att det kändes så bra att träna! Du ger mig hopp om framtiden. S



Cerina? C/Selena? Chrissie? Snofsan?

Jag har ingen mer fantasi så här på morgonen. Jag får fundera vidare under dagen. S

2009-01-29 @ 07:33:55
Postat av: Kotteby

Det är just så som dina kommentarer som gör att du ger min frus brasa tändvätska.

Tack!



=)

2009-01-29 @ 15:13:38
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: jojo

Något på c eller s...



cesar?



Både s och c i...

sen tycker jag den där hunden ser lite cesar aktig ut..

2009-01-29 @ 19:55:08
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Åh, vilka små sötnosar. Hrm, namn på S eller C? Kanske

Smilla eller kanske Cassie....

:-)

2009-01-31 @ 15:59:06
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0