Day one

Idag var första arbetsdagen efter första semesterperioden.
Det gick riktigt bra :) och jag hade turen att få jobba tillsammans
med Jenny. En jättego tjej som kommit tillbaka till oss efter
att ha jobbat utomlands i ett par år med hästar.
Dagen flöt på och det mesta fungerade som det skulle.

Jag skulle ju ha en mjukstart den här veckan. Jobba måndag
och sen ledig tisdag, onsdag...jo tjena...jag hade glömt anteckna
i kalendern att jag faktiskt ska jobba imorgon också.
Skulle köra delad tur men lyckades få bort kvällspasset.

Nu har jag precis ätit middag och ska smälta den en stund.
Sen ska jag ut och gå.  Skulle ha gjort det igår egentligen men
då var det någon däruppe som tömte 35874 stycken swimmingpoolar
över oss här nere, så jag hoppade faktiskt över igår.
Men idag blir det av.
Tänkte ta en runda som nog tar ca 1½ timma runt enligt mina egna
beräkningar som man inte alls ska lita på. Så jag talar om lite senare
hur lång tid det faktiskt tog...i rena praktiken....

Kommentarer
Postat av: Goran van Den Buske

Jag jobbar några timmar i telefonen på f.m. Sedan är jag ledig. Jag är nästan pensionär.Saknar dock arbetskamrater. Kan jag inte få komma och gästarbeta hos er?

2009-07-13 @ 18:51:39
URL: http://blogg.passagen.se/goranvandenbuske/
Postat av: Mia

Goran da Buske

Ja mig kvittar det :) Du är så välkommen så...

2009-07-13 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0