Det pinsamma

Nu när det vart så varmt så kom jag på att jag faktiskt
köpte en bordsfläkt förra sommaren.
Jag funderade lite på vart jag hade gjort av den och kom
på att den nog stod i en garderob i sovrummet, en garderob
som jag ALDRIG använder.

Jag öppnade dörren och såg fläkten där bakom en pappers-
kasse. Jag tog ut kassen och tittade i den och vad fick jag se?
Jo där ligger det JULKLAPPAR till mellansonen!

Saken är den att vi inte kunde fira julen tillsammans han och
jag förra året eftersom han jobbade då. Vi pratade om att han skulle
komma över till nyår, men då var han så bakis så det gick inte
heller. Då sa vi trettonhelgen, för då var vi båda lediga.
Men...då åkte jag på jobb istället.
Sen glömdes det bort. Jag ställde kassen i garderoben för att
det skulle få varra ifred för Pucko som älskar att äta paketsnören.

Och nu har jag alltså hittat den igen. Nu är det fanimej på tiden att
vi firar jul mellansonen och jag!

Finns det någon annan här som fått julklappar i juli? :)

Kommentarer
Postat av: jojo

Jul?

Nää du är inte konstig.



Jag har julgransbelysning kvar

och jag tänker inte ta ner dom.

MYSfaktor.

2009-07-03 @ 17:39:04
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Mia

Jojo...haha...har du granen kvar också?..S

2009-07-03 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0