First day season 2

Idag är första dagen på min andra semesterperiod :)

Har än så länge inte gjort många knop på egen hand.
Däremot kom mamma hit och när hon var här så ringde
springa-långt-syster och frågade om hon fick komma och
hälsa på :)

Jag tänkte att då måste jag skura och bädda rent i sovrummet
för att få bort katthåren, men se då hoppade mamma in.
Full fart med dammsugare och skurborste :)
Så nu vart det nästan storstädat i hela lägenheten och fort
gick det :) Gulliga mamma!

Carina ska som sagt sova här och imorgon ska vi ut och
springa hon och jag. Ska bli trevligt att få lite pepping i
spåret och känner jag mig själv rätt så kommer jag slita
som FAN för att visa mig duktig.

På onsdag kommer jag ha ont i kroppen...bara så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0