Hur det skulle ha blivit och hur det blev

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, men det
kan ju bli bra ändå..eller hur :)

Imorse gick jag med Nellie ner till hunddagis. Sen tog
jag en detour på hemvägen och var väl ute och gick i
cirka en timma.
Egentligen skulle jag har sprungit imorse, men jag hade
då inte räknat med Nellie.
Tanken vart nu att jag skulle springa på kvällen efter
maten. Jag väntade 1½ timma så maten skulle få lägga sig
och så gav jag mig iväg ut...i mina nya fina spring-byxor och
min nya fina spring-tröja.

Uppvärmningen gick bra. Första joggminuterna gick också bra.
Andra joggvändan gick bra den också, men sen sa det
KNIP i högersidan och det släppte f-n inte.
Så snopet gick jag resten av vägen hem.

Satsar på att ta en tur imorgonbitti istället då går det nog bättre.

Sen är det helg :)
På fredag åker jag till en god vän  i Köping.
På lördag om vädret tillåter så åker jag kanske till syrran i Sthlm
och tittar på Prides karnevarlståg. Annars stannar jag lite extra i
Köping och tar sen tåget till Bålsta för att hälsa på nästa goa vän.

Hur som så tror jag det blir en riktigt bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0