Jag börjar bli bortskämd

En låååång arbetsdag hade jag framför mig.
Skulle jobba 12,5 timma vilket kändes riktigt tungt
imorse.
Men tjosan vad fort dagen gick :)
Och lagom mycket fanns att göra. Lite pyssel här
och lite pyssel där.
Lagat en punktering, lagat en överkörd golvfläkt,
lagat en trasig ventil.
Skulle ha lagat mat också men det vart köpesallad
istället. Jag sparar det lageriet tills imorgon.

Och hem kom jag..till en städad lägenhet. Sånt
känns så sköööönt!
Att grabben faktiskt fattar att sånt uppskattas
enormt efter ett långpass. All heder åt honom idag :)



Nu ska det fluffas täcke och puffas kudde. Det är
några timmar att jobba imorgon också. Känns helt
ok och jag tror jag kommer sova gott inatt.

Härligt med många braiga dagar i rad. Man behöver
sånt...känner mig nästan lite bortskämd :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg ! :)

2009-07-18 @ 18:37:37
URL: http://emmymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0