Många rutor blir det

Och vad har hänt i min värld idag då? Tja, inte mycket.
Igår hände inte mycket heller. Jag skulle få besök av en
mycket god gammal vän, men hennes son drog med bensin
kortet och där satt hon med o-tankad bil och löss i plånboken.
Så igår var jag mest hemma och stökade lite.

Jag började sy ihop mina små rutor till överkastet. Har bävat
för det en längre tid nu och glatt stickat nya små rutor för att ha
något att göra istället för att montera ihop. Så säkert har jag nu
rutor som kan täcka en trippelsäng istället för en dubbel.
Men men...



Idag stod det jobb på schemat. Jag hade intro med en ny tjej idag
och det gick faktiskt riktigt bra :)
På eftermiddagen satt den finske mannen och jag ute på deras
altan och solade. Eller snarare han solade och jag satt i skuggan
och halvsov. En riktigt behaglig dag på jobbet :)

Nu är jag hemma, har ätit potatis, rödspätta och sandefjordssås.
Ska smälta ner det med lite kaffe nu och sen ut och springa en runda.

Det blir en tidig kväll ikväll. Imorgon är det jobba från 8-20.30. Sen upp
igen och jobba 8-17 på lördag. Har tagit åt mig lite extratider dom här
två veckorna jag har nu. Kan ju vila sen på semester nummer 2 tänkte jag.
Imorgon kommer jag nog svära åt mig själv över att jag tänkt fel :)

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Överkastet är jättefint!

Du verkar ha haft en bra dag. Det glädjer mig. Jag vill läsa om fler bra dagar. =D

2009-07-16 @ 20:08:13
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Mia

Sol...jag tror också det blir fint :) Fast mitt lär väl bestå av något kilo katthår också S Och dagen har faktiskt varit riktigt bra. Letar och letar men kan inte komma på något alls att klaga på. Härligt :)

2009-07-16 @ 20:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0