Snigelgrop

Imorse när jag var ute med Nellie såg jag något jätteäckligt.
16 stora bruna och svarta skogssniglar på ett och samma
träd. Dom hade världens ormgrop!
På varandra, bredvid varandra, under varandra...överallt
var dom...äckligt!
Tyvärr hade jag varken kamera eller mobil med mig så
jag kunde inte ta något kort. Men jag tror ni fattar
äckelheten i det hela ändå.

Såg nästan ut så här fast på ett träd och med sniglar
istället för ormar...men nästan...
Känsliga tittare varnas:



Sen dess har det varit en rätt behaglig dag.
Fick fikafrämmande från Köping, trevligt trevligt :)
Vart kaffe, bulla och bus med tok-Nellie som har energi
för 14. Jag förstår inte riktigt hur hon orkar.
Men nu ligger hon under köksbordet och sover...söt-loppan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0