Det är gratis ! ..Nej tack...

Igår vart jag stalkad av ett telefonnummer.

Första gången dom ringde, då missade jag. Så jag kollade
upp vem det var som ringt via 118100.
Fick då fram att det var : Spärrservice i Stockholm.

Alltså, jag behöver inte dom. Jag har ett endaste, ynka litet kort
och det är mitt Maestro-kort till minuten. Jag klarar mig alldeles
utmärkt med det endaste, ynka lilla kortet.

Och skulle det enda, ynka lilla kortet försvinna, ja då ringer jag
till banken och spärrar...direkt...

Tada!!! Ett samtal!!! Klart!!!

Precis den tjänsten som Spärrservice erbjuder, den har jag fixat
alldeles själv.

 Och ja just ja...dom har ju nyckelbrickor också. Ni vet
"Hittelön till upphittaren, lägg i närmsta brevlåda"-brickor.

En sådan fick jag med posten härom dagen.
Stod GRATIS I 6 MÅNADER på lappen man skulle skicka in.
Den kastade jag.

Alltså visst är det en schysst tjänst dom har. MEN om man vill säga
upp
den så är det visst inte den lättaste saken i världen. Och jag gillar
lätta saker i världen.

Så nej tack Spärrservice. Ni kan sluta ringa nu.
(Det vart totalt 5 påringningar igår...något desperat av dom tycker jag)


Kommentarer
Postat av: DD

Sol, Smester och spärrservice. Det är en bra kombo...eller? ;D



Ha en underbar ledighet nu! Don't worry, be happy.



2009-06-26 @ 11:46:37
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja det kan ju inte bli så mycket bättre :-)

2009-06-26 @ 14:08:59
Postat av: Carina

Superbra site om man vill veta vem som har ett speciellt nummer. KANON!! Speciellt telefonförsäljare av olika slag kan man hitta här.

http://www.vemringde.se/

2009-06-26 @ 17:38:27
URL: http://carinatranar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0