Idag är det bättre.

Sov till halv elva idag. Vaknade av att sonen ringde.

Han och tjejen ska fira midsommar i Jönköping så jag ska
vara kattvakt. Han ville komma förbi med nyckeln.

Mår mycket bättre idag än igår. Skönt att det inte verkar vara
något långvarigt. Har varken tid eller lust att vara sjuk.
Men med min vanliga röta så ligger det väl och gror och så
smäller det till lagomt till semestern. Skulle inte förvåna mig
alls.

Hille och en jobbarkompis till mig kom förbi på en fika. Skönt
att få prata bort någon timma i tristessen.

Hungrig är jag också, men har ingen lust att gå till affären
eftersom det regnar nu igen. Så idag blir det korv och makaroner.
Det duger...men jag är lite less på just makaroner och har väl
varit det i rätt många år.
Anledningen är att äldsta sonens pappa åt det 7 dagar i veckan
när vi var tillsammans. Han gick på friidrottsgymnasiet i Falun och
hade fått lära sig att pasta var bra... och då trodde väl han att man
skulle äta det jämnt. Enda variationen var om det vart korv eller
köttbullar till.

Vad har ni planerat inför midsommar?
Ge mig lite fina tips och idéer så jag kan drömma mig bort med dom
imorgon när jag jobbar hela dagen.

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Vi har inga planer för midsommar. Har tackat nej till ett flertal saker eftersom vi faktiskt inte har lust, så nu står vi utan planer helt istället. Typiskt va? S



Men tänk på detta... den mest angelägna planen vi tackade nej till är att fiska, grilla och tälta. Med tanke på att det ska regna är din dag på jobbet bättre än vad den är för de stackars satarna som ska ge sig iväg utan oss. hahaha

2009-06-18 @ 22:54:14
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Mia

skrattar..ja fy hundan för att tälta när det regnar.

Tror iof inte jag har tältat på säkert 20 år oavsett väder ;-)

2009-06-19 @ 07:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0