Pormaskar och svettkörtlar

jaohopp..vad ska man terrorisera er med idag då?
Har faktiskt inte hänt något särskilt alls.

Joooooooo....jag tränade idag!
UTAN att bli svettig!

Och nu undrar jag...hur kommer det sig?

Har jag druckit för lite?
Har jag tränat för mesigt?
Har jag skit i svettporerna?
Har jag börjat vänja mig?
Är jag en konstig, onormal prick?

(fungerande svettkörtel...dvs inte min)

Ja och före det jobbade jag...utan vidare krussiduller. Gick
riktigt bra faktiskt och tiden rann på.

Jobbade faktiskt efteråt också (här är man ambisiös/felstavat va?)
och har nästan nyss kommit hem.
Det regnade när jag gick hem. Kändes som att nu jäklar är det vår!
Ganska skönt på något vis. Jag gillar ju annars inte att vara ute i
regnet. Eller snarare jag gillar inte att komma in efteråt...eller jag menar
jag gillar inte när jag varit inne en stund...efter att ha varit ute i regnet.
Jag blir en kurredutt...endast plattången biter på kaluven.

Hille har kottat bollarna på sin katt Simon. Ganska skoj faktiskt för
veterinären hade sagt att dom var fulla i pormaskar!!!
Alltså...kan man ha pormaskar i testiklarna??
Nu kommer varenda karl som läser detta bli grymt oroliga...*fnissar i handen*

(pormask...inte Simons))

Kommentarer
Postat av: BigMama

Det är nog så att du börjar vänja dig! Bra! Vad ambitiös du är. :D

2009-03-31 @ 21:49:16
URL: http://gbgmamman.blogspot.com
Postat av: carro

Hej sötnos :) va gärna med och tävla i min blogg :)



puss

2009-04-01 @ 14:03:28
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Me myself and I

Titta ovan...jag verkligen avskyr när folk skriver sådana inlägg...tror dom verkligen att jag går in och kikar? Nepp...långnäsa...fetglöm!

2009-04-01 @ 14:10:01
Postat av: Syster bigger yster

Träna utan att bli svettig!! sorry syss, du måste nog ta i lite mer ;-). Det krävs lite blod svett o tårar för att det ska bita. Nästa inlägg vill jag läsa "fan va jobbigt det va o träna". Då har du tagit i lite, sen är det bara att öka.



Jobba på!!!! /Kram

2009-04-01 @ 14:41:41
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: jojo

Va?

Hej sötnos var med och tävla i min blogg???

Vad har det med pormaskar i testiklarna att göra??



Fast Tänk om det blir nya Könssjukdomen..

pormaskar i pungen??



2009-04-01 @ 15:20:05
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: ~Sol~

Där ser man... man kan tydligen får mask var som helst. Jag är ändå glad över att jag inte har några testiklar att få mask i. Måste vara obehagligt. =P



Jaaaaa, våren är på väg. Tog några fina vårbilder jag la upp i bloggen idag. =)

2009-04-01 @ 17:54:40
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Tesstamente

Hehe, pormaskar på pungpåsen.. detta måste genast undersökas..

- Irish, drop your pants!



Finner jag pormaskar på häng-och släng påsen så kan du få den delen av Irish (som du så snällt efterfrågade). Skickas i en kylväska:-)

2009-04-01 @ 20:12:35
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0