Duckar...varför då?



Sista natten igen...tycker jag skriver så mest hela tiden,
men det är ju så det är.

I morgonbitti ska jag till läkaren och kolla upp min axel.
Kanske i senaste laget, men skönt ändå att äntligen
kolla upp den. Sista tiden gör det ont mest hela tiden.
Förut kunde det iallafall gå en vecka eller två mellan
dom riktiga smärtorna.
Det molar, bränner, svider och isar. I vissa lägen hakar
liksom axeln upp sig, (fast det är nog snarare muskeln som
gör det) och då kommer en blixtsmärta som man duckar för
av någon konstig anledning. Som att smärtan skulle missa
mig på samma sätt som en rak höger ifall jag duckar.

På tv spelar Finland hockey mot USA och det skulle vara
skoj om Finland gick vidare. Alltid roligt med en nordisk
final (för det är väl så det blir va? )

Ha en fin onsdagkväll allesammans!
Krama om varandra i trafiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0