Flytten...som blev av...

Kan meddela att flytten/flyttarna gick riktigt bra. Jag tror nog
att vi slog någon typ av tidsrekord också. Det borde vara så
iallafall.
-
Stefan och jag började bära ut saker till hissen strax före
klockan nio. Tänkte att vi kan ju ställa grejerna i trapphuset så
går det fortare när syster kommer med bil och kärra.
När vi kom ner med första lasset så var det för att se att syster
precis backat in bilen framför porten, så det var riktigt
synkat ju :D
-
Två lass körde vi härifrån med Stefans grejer, dessa ställde vi
in i sovrummet i hans nya lägenhet (mammas gamla) och så
började vi bära ut mammas saker istället. Allt bara flöt på så
himla smidigt.
Tror det vart tre kärrlass med gejer från mammas gamla till
mammas nya lägenhet. Plus småsaker i en av hennes vänners
personbil.
Så på två timmar var två flyttar klara...det kan knappast gå
smidigare än så tror jag.
-
Mamma bjöd på tacos efteråt och sen gick alla hem till sitt. Stefan
hade ju en del att fixa med i sin lägenhet och jag gick dit för att
hjälpa till. Tja, det mesta var ju redan klart och jag behövde bara diska.
-
Var hemma runt fyra, satt vid datorn en stund och väntade på att nästa
son Robin, och hans Jossan skulle komma förbi med Nellie.
Dom skulle iväg på Halloween-fest och Nellie får bo här då.
Jag tog kort på dom när dom kom hit. Men klant jag hade inte minnes-
kortet i kameran så dom fotona ligger nu I kameran och jag får det
inte till att funka med att tanka över dom via kabel. Har provat men
det går liksom inte.
-
Hoppas ni alla får en fin helg!
Glöm inte att tända ljus för dom som fattas oss!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ni kanske ska byta branch!!!

2009-11-01 @ 13:57:26
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: Mia

Carina...hahaha...nej det skulle INTE ryggen palla!

Men visst...man kan ju stå och peka med hela handen också så det blir lite ordning....S

2009-11-01 @ 15:57:44
Postat av: PJOLTAS

Mmm tacos!

=)

2009-11-01 @ 23:09:53
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0