Halvniten

Tja hur vart det nu då.
Tog gris sprutan vid 10.30 i torsdags. På eftermiddagen
vid tre kom huvudvärken.
Vid 17 var jag på jobbet och där började jag frysa
riktigt ordentligt. Jag mådde inte dåligt alls, bara frös,
var tung i kroppen och huvudvärk.
Nästa upptäckt kom till kvällen. Det obligatoriska armontet
som alla får. Det gick liksom inte alls att sova på den
armen kan jag säga, så jag fick hitta på ett annat sätt
att sova på.
Det hela resulterade i att jag inte sov så bra alls.
.
Igår var jag ledig och det var ju bra planerat. Kändes
som att jag hade världens träningsvärk överallt. 
När jag skulle ta upp gjutjärnspannan för att laga mat så
tappade jag den och då beställde jag mat med hemkörning
istället....idag ska jag plocka upp stekpannan från golvet.
.
Överlag vart väl biverkningarna inte så farliga. Man har ju hört
om värre. Så jag ska vara glad ändå.
Värken i kroppen avtar, men jag får nog stå ut med att det
känns ett tag till. Och jag ska nog vara VÄLDIGT glad över att
detta inte var flunsan utan bara en släng av den...
Så jag gick väl på en halvnit kan man säga...

Kommentarer
Postat av: jojo

Hoppas den hjälper dig! =)

2009-11-09 @ 19:31:31
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0