Vinstlott..eller inte

Jag hängde på låset klockan nio imorse.
Och vad hjälpte det...*fnyser*...idag var det
visserligen BARA 28 stycken före mig. Tänkte
att det här kommer ju gå i ett nafs...Men vet ni,
jag fick vänta 1½ timma tills det var min tur!
.
Men nu är det gjort. Sprutan var så liten så liten
så den kändes inte alls. Bara det kan ju vara värt
1½ timmas väntan om man vill försöka sig på att
tänka lite positivt.
.
Men nu är det gjort. Nu ska jag bara sitta och vänta
på eventuella biverkningar. I mitt arbetslag har det
varit allt ifrån lite ont i armen, till trötthet, till hög
feber i 2 veckor.
.
Undrar hur min vinstlott ser ut...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller tummarna att biverkningarna inte uppenbarar sej!!!!

2009-11-06 @ 13:45:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kotteby

Då håller jag tummarna på lite armont bara.



Jag åker och giggar i Sthlm i början på nästa år. Betar troligtvis av 3-4 ställen. Hör av mig längre fram med datum. =)

2009-11-06 @ 22:38:55
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Beate

Har kommit in hit via Kotteby. Ja, när han kommer till 8 så kan vi göra sällskap, eller hur?!



PS. Ska ta itu med svinissprutan nästa vecka = ta ledigt från jobbet hela dan... typ. DS

2009-11-06 @ 22:46:43
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: Mia

Daniel...snällt av dig men du skulle nog ha hållit lite hårare...L



KOtten...Shit vad roligt :D....Lovar att dyka upp!



Beate

Ja absolut, det tycker jag :D

Ta ledigt dagen efter också..tips i efterhand

2009-11-07 @ 09:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0