Update

I dag var jag till ÖB med syster yster och handlade lite grejer
till grabben inför flytten.
Tänkte att det var bättre att ge han bra-att-ha-saker i
inflyttningspresent än något annat krafs.
.
Så jag köpte rengöringsmedel, vispar, stekspadar, konservöppnare,
plastpåsar, handdukar, glödlampor, skurhink med mopp och en massa
andra grejer som jag fyllde en tvättkorg med.
.
Att jag valde att göra så är för att han häromdagen sa till mig:
- Fan morsan, man ska ju ha en massa rengöringsskit och sånt också,
det är ju jättedyrt!
- Jo, svarade jag...det måste man ju ha.
- *suck*
..
Men nu behöver han inte tänka på det alls.
Annars händer inte så mycket i min del av världen alls. Jag jobbar och
går hem. Äter och tittar på tv. Läser en bok och sover. Sen går jag och
jobbar igen.
..
Jag har också blivit en farm-nörd på facebook...det är helt galet sjukt,
jag vet. Men det är roligt. Och jag får en chans att bättra på min engelska
samtidigt som man får lite nya kontakter runt om i världen och det är
roligt!
Men jag erkänner...lite nördvarning är det ju...men det skiter jag i...med
ett leende!
..
Tänkte också passa på att göra lite reklam åt min syster som precis har
dragit igång ett eget företag.
Hon säljer startpaket till nyblivna föräldrar. En väldigt smart idé tycker jag
och paketen innehåller nyttiga saker. Ja inte nyttiga i den bemärkelsen att
det innehåller en massa vitaminer och fibrer, mera så att det är användbara
grejer som man faktiskt behöver när man fått en liten bebis.
Gå gärna in och kika.
Vidareförmedla gärna till vänner och bekanta som går med runda magar.
Klicka på namnet så hamnar ni rätt.
Startboxen
Och nu ska nog länken funka också. Herregud så petigt med .se, .nu, .com
och punkt-fan-vet-vad.....:D

Kommentarer
Postat av: Carina

länken funkar ju inte...

Men du, darling!! Du glömmer väl inte bort att gå ut och rasta pulsklockan!!



Kram!!

2009-10-27 @ 22:31:58
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: Mia

Jo nu funkar den....himla känsligt det där med .com .se .nu....trams :D

Jag har slarvat som fan med både pulsklocka och springeri...jag erkänner!

2009-10-28 @ 18:51:58
Postat av: ~Sol~

Jag känner några blivande mammor. Jag ska göra lite reklam för din systes sida. =)



Och det var en bra present till sonen. Bättre med något han har nytta av än att han får något han iofs kanske tycker om men inte har något direkt nytta av. Inflyttningspresenter ska vara nyttosaker. =)

2009-10-29 @ 13:13:48
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Iron

nog för jag är rund om magen..men inte ska jag behöva nått sånt paket för det :-D



2009-11-01 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0