En klar, två kvar..

En natt avklarad...två kvar.

Sov väl rätt hyffsat idag men vaknade flera gånger. Det gör
att man ängå inte känner sig riktigt utvilad.
När jag klev upp vid 19 så hade grabben fixat middag som
han lagt i matlåda till mig :D...gulle han, annars hade jag nog
inte ätit riktig mat idag.

Vet ni...jag fasar inför torsdag. Vet inte riktigt hur jag ska hålla
mig vaken.
Först ska jag jobba natten. Sen är det utbildning hela dagen fram
till klockan 16. Det blir tufft.
Jag har ändå fixat med den finske mannens fru så jag får väcka
henne vid 6 och gå hem så jag hinner sova kanske en timma eller
två. Guld värt!
Antingen blir jag pigg av det eller så blir jag bara tröttare av 2
timmars sömn. Det visar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0