Scary väry...

Har precis avslutat en skräckfilm här på jobbet.
Om några människor i något hus som tuggar på
varandra. REC heter den.

Jag pausade lite i den för att gå ut och röka på
altanen. Och när jag kommer ut där så är jag inte
långt ifrån att skrika högt och göra på mig samtidigt.

DET STOD NÅGON DÄR!!!

Men vid närmare eftertanke, när nerver och rester
av hjärncellerna kommit på plats så såg jag att
det var blomkrukor...ja ja....Värry scary var det just
då iallafall..i dunklet...faktiskt!!!

Kommentarer
Postat av: Huskatt

Å fy fasiekn! Ska man verkligen kolla på skräckisar...

2009-09-02 @ 09:56:18
Postat av: DD

jag har aldrig fattat poängen med skräckfilm



2009-09-02 @ 17:35:17
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mia

Huskatt...Det är ett bra sätt att hålla sig vaken när man jobbar natt :D



DD...Nej jag tittar inte på dom i normala fall. Bara när jag blir trött :D

2009-09-02 @ 19:18:41
Postat av: Mikael

Växter kan vara riktigt obehagliga. Som barn (elak storebror) lurade jag i min syster att den gröna tujabusken som ibland blåste mot hennes sovrumsfönster var en inkarnation av hennes två värsta fasor - Varhulken. Låt mig tillägga att hon fortfarande, vid 35 års ålder, sover med en lampa tänd. Scaryyy!

2009-09-03 @ 10:36:04
URL: http://allaviforaldrar.se/
Postat av: jojo

*fnittrar bakom händerna*



Rädd för en kruka?

Man brukar säga BadKruka..

eller du kanske hade rökt vass igen??



2009-09-03 @ 13:15:10
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0