Swosch....5 år försvann i ett nafs

Idag var det hälsomässa här i stan.
Jag hade naturligtvis ingen aning om detta först. 
Man kan lätt säga att jag har noll koll på det mesta som
händer i den här staden.
Till stor del beror det nog på att jag vägrar betala
åt-helskotta-för-mycket för lokaltidningen vi har här.
Lite skämtsamt har jag hört att våran lokaltidning brukar
kallas för "Kalsongen"....för det står inget i den (ha ha ha)
..
Men iallafall...mässa var det och det fick jag reda på via min
svärdotter (nellies matte) som frågade om jag ville följa med.
Det fanns massor av trevliga saker där. Olika krämer man skulle
ha, olika typer av massage, olika sorters hälsokontroller mm mm.
Jag ställde mig på en våg som mäter bland annat fetthalt, vattenhalt,
kalkhalt, muskelmassa med mera.
.
Och så här var mina resultat:
Vikt: 65,8 kg
Fett% : 31
Vatten % : 50,7
Muskler: 43,1 kg
Fysisk gradering: 5 (vet inte vad detta är men det var bra sa hon)
Viloförbränning: 1360
Metabolisk ålder: 38 år (STRÅÅÅLANDE!!!!)
Benmineraler: 2,3 kg (För lite så har har köpt kalciumtillskott)
Bukfett: 5 (vilket också var helt ok)
.
Mest glad vart man ju över att jag faktiskt bara är 38 år :D

Kommentarer
Postat av: Carina

Kul grej! Undrar vad man skulle få för resultat, och hur tillförlitliga de är... kanske ungefär lika tillförlitliga som "how lucky are you" på facebook.



Jag tror du har en mental ålder som en klok 80-årig gammal gumma och en själslig ålder som en ung pigg, levnadsglad och oförstörd tonåring :-)....



You are simple the best!!!!

2009-09-27 @ 22:19:19
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: Anders Jacobsson

Grattis!

Till att ha förlorat 5 år. Nu msået du uppleva dem igen ;) samma saker.... Jag gillar ditt motto i bloggen om svärmor :) tihi.

2009-09-28 @ 07:19:42
URL: http://blogg.alltombarn.se/andersjacobsson/
Postat av: ~Sol~

Härligt! Nu orkar du kanske med ett besök av en till ynglig (host, host) i din eminenta stad om vilket det skrivs i en kalsong någon gång mot slutet av den kommande månaden? Vill komma tidigare, men det är mycket på gång nu, så det måste bli framåt slutet. Om det passar dig, alltså. =)

Kram

2009-09-28 @ 10:33:52
Postat av: Mia

Carina...älskade syster..visst är det så! fnissar



Anders...Kul att du hittade hit också! Ja jäklars, det tänkte jag inte på....backa 5 år och grabbarna är eländiga tonåringar igen...hua...:)



Sol...Klart du får komma hit! Men sista helgen den månaden är nog lite körig. Iallafall på lördagen för då ska både mamma och sonen flytta :D

2009-09-28 @ 13:53:48
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: jojo

Som jag alltid tyckt...du är en Hunk. Fast kvinnlig. Hm..vad heter det? Foxy-lady?

Ialf, du är ett kap!

2009-09-28 @ 19:06:14
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0