Tråk inlägg

Nu ska jag skriva något. Mest bara för att hålla mig vaken.
Är inne på sista jobbarnatten och om en timma och nitton
minuter slutar jag, men vem räknar?
Ja slutar och slutar föresten. Det gör jag ju inte alls kom jag
på nu. Jag ska vara kvar någon timma och hjälpa till här
innan jag kan gå hem. Så det är två timmar och arton minuter
kvar...men vem räknar?
Annars tycker jag mitt liv är ganska så innehållslöst just nu.
Det händer typ...inget alls.
Jag jobbar, sover, äter och skiter..det är väl lite så det är.
Höstdepp? Ja kanske...jag vet inte..har aldrig haft någon
tidigare..tror jag...
Hur har ni det då?
Har NI höstdepp?

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Nej, jag har aldrig haft en höstdepp. Däremot blir jag lite låg några veckor på våren. Kanske inte samma sak, men det blir lite håglöst och man tycker att allt är same old, same old hela tiden.



Hoppas du piggar på dig snart, vännen.

Kramar

2009-09-25 @ 21:49:21
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Anders Jacobsson

NEJ. Ingen höstdepp. Hur ska jag hinna det???? Jag menar. Skulle jag sätta mig i ett hörn och glo satt snart alla mina 5 ungar bredvid och 1 hustru och undrade vad jag höll på med. Jag stångar på med min panna, penna, dator, blogg, böcker så vilar jag sen när jag dör. KRAMIKRAM.

2009-10-05 @ 16:17:48
URL: http://blogg.alltombarn.se/andersjacobsson/
Postat av: Mia

Anders..Åh är det SÅ man ska göra! Stångas!

Jag ska genast prova :D..Tack för tips :D

2009-10-06 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0