Det där med tajming

Jag har börjat jobba nu. Känns rätt skönt faktiskt att komma igång igen.
Liiite taskig tajming var det trots allt.
.
När man jobbar vaken natt så vill man hemskt gärna kunna få sova några
timmar på dagen för att orka. Det är ju ganska givet.
Tajmingen här var att i måndags började min hyresvärd med stambyte
i mitt hus. Och jag tror inte jag behöver förklara vad det innebär, det
vet nog dom flesta.
Men om nu någon inte vet så innebär det ett jävla liv....och jag kan inte
sova i ett jävla liv, det går inte.
.
Nu var det inte så farligt trots allt. Det dom har gjort är att såga upp väggarna
i badrummen. Men visst låter det, det gör det. Även om det inte är i min
lägenhet dom håller på just då.
Och ljud blir ALLTID 2388 decibell högre när man ska sova. Det där är ganska
märkligt och jag vet inte om det är vetenskapligt bevisat...men det ÄR så, det
är det.
Och..det är INTE mysigt att sova med öronskydd heller. Stora, klumpiga, fula.
Och små öronpluttar funkar inte heller för jag får väldigt ont i mina öron av
dom.
Nåja, jag överlevde. Det gick bra..Hade kunnat sova mera, men nu är jag ledig
tills på måndag och kan sova ut.
.
Så jag lever...idag också...så ni vet

Kommentarer
Postat av: Carina

Heeeej!!!!!!!

Vi kanske kan höras på telefon i helgen!! Kram

2010-01-22 @ 22:39:06
URL: http://carinatranar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0