Nä precis...

...här händer inte mycket.
Börjar bli riktigt trött på att gå hemma nu. Dagarna antingen sniglar sig fram och tar aldrig slut.
Eller så säger det SWOOOSCHHH så är det dax för sängen igen...som jag nyss klev upp ur.
Men om en vecka exakt så ska jag börja jobba igen. Kommer bli skönt.
.
Nu kan man ju tycka att jag borde ha all tid i världen att ta tag i bloggen igen. Men det är liksom
inte så lätt tycker jag, eftersom jag inte har så mycket att skriva om...tycker jag.
.
Men jag hör av mig...lite då och då...när ni minst anar....och så får vi se hur det blir :D
.
Tummen på det?

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

"sträcker fram tummen"



Saknar dig.

Kram

2010-01-12 @ 08:02:21
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0