Åh en sån dag!

Åh vilken härlig dag jag haft idag!
En sådan man vill spara och njuta av länge.

Åkte ju hem till min arbetskamrat som bor utanför
Västerås. Dom bodde så otroligt vackert, mitt ute på ett
gärde.
Huset var stort...och då menar jag stort...330kvm i tre
våningar. Men konstigt nog kändes det inte så stort.
Kanske beroende på att varje rum i sig var enormt. Iallafall
om man jämför med rummen i min lilla tvåa :-)

Vi åt gott, pratade massor och dra på trissor!
Jag har ridit häst! Det är evigheter sedan sist. Säkert minst
10 år sedan så det kändes lite läskigt men samtidigt rätt
hemvant. Jag var ute en sväng med dottern i huset (dom har
två hästar).
Sen in igen och det var bara mys. Sa till sonen innan jag åkte
att jag skulle vara hemma lagom till att laga middag. Jo tjosan,
jag kom hem strax efter 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0