Alarmerande mys

Jobbade idag..på sjukhuset.
När vi som bäst sitter där (jag sitter, han ligger) och läser
varsin tidning så börjar det tjuta som tusan ute i korridoren.

-Vad är det? säger han
-Det är nog brandlarmet, säger jag.

Sen fortsätter vi läsa. Båda två LIKA övertygade om att det är
falsklarm. Konstigt egentligen att man reagerar så. Nu var det
ju iof falsklarm, men tänk om det hade varit på riktigt. Vad dum
man hade känt sig då i så fall.
Men nu var vi inte dumma...bara coola kom vi på :-)

Sen vart det julbord. jättemycket god mat och jag känner mig som
en stoppad korv. Riktigt kul att träffa alla (utom två) arbetskamrater
samtidigt + vår goa personal från Frösunda som kom.
Trångt och varmt var det...men mysigt.

Dessutom fick jag gulla lite med Nora :-) en kollegas lilla dotter
på 9 månader som bara är sååå sööööt.....*L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0