Begravning



Och nu har jag ringt. Det är bara till att förbereda en
begravning.
Datorn går inte att laga.
Själva grunkan man stoppar laddaren i var trasig, men
det visste jag ju redan. Dessutom var det brott på någon
kopparledning på moderkortet och det gick visst INTE att
laga. Alternativet var ett nytt moderkort för mellan 2000-3000kr.
Datan kostade ny 4000 kr så det är inte ens tänkbart att byta.
Så nu är jag spekulant på en ny bärbar dator...*suck*

Ringde försäkringsbolaget också och fixade med en
drulleförsäkring, jag har ju inte haft någon sådan.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Snygg lajout på din blogg :)

2008-12-08 @ 15:26:44
URL: http://danielpihlwret.blogg.se/
Postat av: Malle

fan va surt:( och Emelie har lagt ner bloggen :(

2008-12-08 @ 18:31:53
Postat av: Yrhättan

Mmmm lagom till jul o allt... du får konkurera om sonens dator ;o)

2008-12-08 @ 20:10:23
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0