Birg-itta

Idag har jag handlat det sista till det julbord vi ska ha på jobbet.
Vi började med den traditionen förra året och det är hemskt trevligt.
Sällan vi ses alla samtidigt bortsett från då vi har möten och bara
sitter och gnäller på allt och alla.

Dekorerade pepparkakor efter det. Skrev allas namn på varsitt
pepparkakshjärta som sedan ska knytas fast på glasen, med andra
ord så blir det bordsplacering.
När jag satt där med kladdglasyren märkte jag att pepparkakorna var
för små...eller om det var vissa namn som var för långa kanske.
Bland annat försökte jag skriva "Birgitta" på ett hjärta men jag fick aldrig plats
med hela namnet. Så just hon kommer få två hjärtan.
Ett som det står "Birg-" på och på det andra kommer det stå "-itta" vilket vi...eller
iallafall JAG tyckte var hysteriskt roligt. Ska bli skoj att se om alla andra har
samma låga humor som jag :-)




Kommentarer
Postat av: Yrhättan

Mmm haha vi har samma humor S

2008-12-09 @ 21:31:27
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0