Dagen idag...



Back to normal....jag har en ny dator :-)
Känns riktigt bra!

Sitter just nu och vet varken ut eller in.
Är så trött så det känns som att skallen ska trilla av.
Har varit vaken sedan 18 igår kväll.
Vet att det inte är sunt, men jag åkte till Uppsala på kurs
direkt efter jobbet imorse.
En riktigt bra kurs i förflyttningsteknik. Fick många användbara
tips som vi testade på varandra. Det är roligt när man märker
att något man tidigare varit så tungt går att göra på ett sätt som
knappt tar kraft alls. Man blir liksom lite paff över att det var
så himla enkelt bara man gjorde rätt! Så det är jag glad över.
Nu kan jag få vilken stel kropp som helst till att sätta sig på
sängkanten :-)

Kursen slutade 12 och då åkte syrran och jag iväg på datorjakt.
Vi var på Elgiganten, PcCity och Siba. Jag hittade min lap just
där...på Siba. Massor av hurtiga människor i personalen och det
var precis så där klämkäckt som det är i deras reklam.
Tror dom gått på klämkäck-kurs hela bunden :-)

Nu ska jag försöka landa i soffan en stund, se på tv och sen
tidigt i säng. Ny dag imorgon och jag är ledig ända tills måndagnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0