Hur går det ihop?

Kom på att jag kom på en skoj grej idag...

Vi har en dataaffär här i stan, ja det finns flera men den här är
väl den "stora".
Jag har tänkt mig att köpa en ny laptop där. Bara en vanlig
enkel som jag kan leka med. Dom har en som kostar
3995:-...och nu till det kuliga.

Jag var in på Pricerunner och kikade. Då kom den här butiken
upp med en dator för 3675 (tror jag det var) EXAKT samma som
dom i butiken tar 3995 för.
Visst många butiker har webbpriser, det är inget konstigt med det.

Sen om man då beställer en så kan man välja hur man vill betala
och hur man vill ha sin leverans. Då kan jag välja att betala kontant
i butik och hämta den i butik. Då får jag det lägre priset. Men om
jag alltså knatar in i SAMMA butik och väljer SAMMA dator...utan att
först ha klickat lite här på nätet...jag säger istället till försäljaren direkt
vad jag vill ha...då kostar det 300 extra...

Jag tycker iallafall att det är himla mysko.
Vad tycker ni?

Klicka och se något annat konstigt

Kommentarer
Postat av: Malle

Håller med, helt sjukt!

2008-12-12 @ 22:04:13
Postat av: Therese

Ja jo det gäller att vara med. Men minst sagt liiite konstiga bestämmelser ju...

2008-12-13 @ 13:43:52
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0