Kramar åt folket




Denna lördag förflöt i skidornas tecken.
Det har varit soffliggardag mest hela dagen och Johan
Olsson är dagens idol.

Men jag har även gjort något jag inte gjort på evigheter.
Det är inget pampigt och storslaget, men jag har gjort det.
Jag har bakat muffins!

Som ni förstår är jag absolut ingen bullmamma, är nog mera
en matmamma :-)

Ska se klart Beck nu och sen hoppa i säng. Det gäller ju att sova
om man ska orka se stafetterna imorgon. Sånt tar på krafterna ;-)

Hoppas ni har en fin helg allesammans!

Kramar åt folket!

Kommentarer
Postat av: Yrhättan

Haha jag har ju bakat muffins idag med.. ;o)

Vad vi kan gumms *S* hehe

Hoppas du sussar sött

2008-12-13 @ 23:08:14
URL: http://yrhattan.blogg.se/
Postat av: Hille & Wilma

Dom var sååå goda :) KRAAAAM

2008-12-14 @ 11:53:50
Postat av: Daniel

Matmammor e det bästa vi har!

2008-12-14 @ 17:28:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0