Fejkad luva

Var hemma hos Hille igår när en gemensam fd arbetskamrat kom dit.
Hon hade på sig en jättefin skinnjacka som hon köpt på en marknad.
Hon berättade att valet stod mellan den hon hade och en annan, men att
den andra jackan hade en fejkad luva.

Nu stannar vi upp....fejkad luva?

Vad är det?

Är det en luva som inte finns men att man ändå har möjligheten att SÄGA
att det finns en luva eftersom den är fejkad?

Om man tänker vidare och funderar på hurvida hela jackan då är fejkad...
....finns det då någon jacka alls?

Kan man fejka vad som helst?

Vi klurade rätt mycket på det här under kvällen och då kom jag på att
jag hade en bil...*glad*...men en fejkad bil som ser ut som en röd cykel.

Vad hon egentligen menade var att den var avtagbar...luvan alltså.

Men hörni...det kanske är så att om man tar av luvan....då har man på
sig en fejkad luva eftersom den egentligen ligger kvar hemma...

Är det överhuvudtaget en luva på jackan??? Det kanske är en extra ärm,
eller en påsydd väska, eller......

Jag blir inte klok på detta....hjälp mig!

Fejkad uggla....eller...är det tre fejkade katter?
Aha...mmmhmmm....tål att tänkas på...


Fejkad kanin eller fejkade horn????


Fejkad....Uäck....äh....vi skippar denna....*ish*

Kommentarer
Postat av: Malle

Asså, nu blev du ju nästan jobbig! Och jag menar det! Nä, jag fejkar bara...

2008-10-03 @ 16:33:33
Postat av: Hille

fniss

2008-10-03 @ 21:54:18
Postat av: Jojo

Fan nu ger du mig huvudbryd.



lika jobbigt som Hjärn-frossa...



fejk hjärna...är det ett namn för dumhuvud?

2008-10-03 @ 23:26:46
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0