Pappa ringde....








Igårkväll ringde min pappa. Jag hann inte med att svara så
han lämnade ett meddelande.
Det var väldigt mycket störningar på linjen och svårt att höra
vad han sa.

Han stack ju till Venezuela den 15 september för att göra iordning
sin båt så han ska kunna segla hem den till sommaren. Och det
sista jag hörde ifrån han var på kvällen den 15/9 då han messade
att han var i Frankfurt och skulle komma till Caracas på natten sen
svensk tid. Sedan dess har vi inte hört något alls ifrån han och det
har oroat mig lite. Jag vet ju hur min pappa är....allt det där man önskar
inte ska hända...det händer av någon märklig anledning honom,
Jag skickade iallafall ett sms för någon vecka sedan att jag tyckte
han kunde höra utav sig så att vi visste att det var bra med han.
Och igårkväll ringde han. Det lilla jag kunde höra var ungefär:

" farsgubben är framme 7 sorger 8 bedrövelser och en jävla massa
pengar. Är framme allt är bra jag återkommer"

Blir man mindre orolig????

Syrran sa att han ringt svågern också och det var visst något om saker
som var stulna och jag vet inte vad....

Man blir faktiskt lite orolig, fast man borde ha vant sig vid det här laget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0