Ba näe...typ jaaa...

Gick jag upp klockan sex imorse när klockan ringde?
Näe.

Var jag ute och sprang imorse som jag hade tänkt mig?
Näe

Var jag till Västerås och åt lunch idag med Yvonne?
Jaaa


Och igår kväll såg jag en lysande prick på himlen som rörde
sig otroligt fort.
Kastade mig på telefonen till Iron och sa att jag ser nått häftigt!
Jag ser den där raketen!
Skitfort åker den!

Så sa jag till Iron. Och Iron, ja han tufflade ut han på gräsmattan
i beckmörkret och såg inte ett skit. Sen sa han att den där raketen
den skulle manminsann inte se förns vid 3-4 på natten.
Nähene, sa jag då.

Antar att jag såg ett ufo eller så.
Man kan säga att den tog sig från söder till öster på sisådär 20
sekunder. Det är snabba ryck det.
Så det var nog bara ett tråkigt UFO.

Nu ska jag hoppa i säng. Sova några timmar innan jag ska vara
på jobbet.

Godis till folket!

Kommentarer
Postat av: Fisken

De på nattflyget till Oslo hälsar att de vinkade tillbaka... :-D

2009-08-31 @ 22:45:13
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Mia

Fisken....Ahhh...tack! Att jag inte fattade att det var dom :D

2009-09-01 @ 00:02:48
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: jojo

ufo??

Ska inte du sluta ta dom där udda tabletterna som börjar på L och slutar på SD???

2009-09-01 @ 18:36:51
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Iron

jag såg bara en massa ljusprickar som inte rörde på sej :-D men vad kan väl jag om rymden ;-)

2009-09-03 @ 10:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0