Mys-helg

Har ni märkt?
Jag har varit osynlig ett tag. Ni har fått vila ögonen..men nu är
jag här igen :)

Har haft en jättefin helg med trevlig sällskap, god mat och mycket
prat.
Först åkte jag bort i fredags och våldgästade, fick en massa god
grillad mat, kastade pil och spelade Yatzy.
Sen i lördags kom det folk hit och våldgästade mig. Det var Piffan och
hennes son  Lill-Piffen som kom från Örnsköldsvik.
Piffan har jag inte träffat på flera år och hennes son hade jag aldrig
träffat förut så det var riktigt trevligt.

Igår var vi ner och turistade i staden här. Först vart det minigolf där jag
gav dom pisk :D..kändes rätt skönt eftersom jag fick pisk i Yatzy i fredags
så nu är ordningen återställd.

Vi var också in och tittade i Vårfrukyrkan här i stan. Piffan och hennes son
tycker om att vistas i kyrkor så det passade perfekt. Vi frågade en tjej i kyrkan
en massa frågor och hon svarade glatt på allt. Riktigt kunnig var hon om alla
målningar, lampkronor och tja hela kyrkan liksom :)

Men nu har dom åkt vidare på sin våldgästar-resa och ska till henens bror
utanför Tumba. Nästa gång får jag ta och åka upp till henne, jag har aldrig
varit där.

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Om allt vill sig väl blir nästa våldgästning på lördag! =)

2009-08-03 @ 19:34:03
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Mia

Sol...ja det får vi hoppas :)

2009-08-03 @ 21:10:48
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: Anne

Det är trevligt att våldgästa. Jag brukar våldgästa min bror, fast med lite varning. Jag säger att nu har vi beställt biljetter då och då. Då säger han jaha. Välkomna.

Ja, vad ska han göra ;) Men trevligt är det.

2009-08-03 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0